Godmorgon!

Helg igen, förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen? I torsdags var Melvin på dagis igen som vanligt och lillebror och jag tog det bara lungt hemma innan det var dags att åka och hämta hem Melvin igen, igår var det fredag och det innebär inget dagis för Melvin så vi spenderade dagen inne med mys och bus. Var sådär härligt trött och seg i kroppen och orkade typ ingenting, men hann med att dammsuga innan tröttheten blev för mycket och huvudvärken tog över. Suck! Men Men sånt är livet, som vanligt på fredagar så äter vi ju pizza som sambon tar med sig hem efter jobbet, igår fick vi även sällskap utav min bror som kom hit och åt. Efter att han åkt hem och Melvin somnat så tog vi det bara lungt i soffan och kollade på det nya avsnittet av Blindspot på Viaplay som vi börjat kolla på. Verkligen älskar den serien, verkligen att rekomendera för er som har Viaplay!
 
Nu är det som sagt lördag och helg igen och jag vaknade med en sån där dov härlig huvudvärk, suck men det är bara att bita ihop! Sambon håller på uppe i hallen och renoverar och Milton sover i sin gunga och Melvin klistrar med klistermärken han fick av farmor. Resten av dagen blir bara lugn och imorgon har jag tänkt ta med båda grabbarna till Getterum för grötfest. Var flera år sedan jag var där så vi får se vad Melvin kommer säga om det, som tur är följer ju mormor och morfar med så jag tror han kommer tycka det är kul, han får väl dra med morfar och dansa runt granen. Även min farmor och farfar kommer ju vara där så det blir nog kul.
 
Gårdagens mys frukost!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Susanna

Vilken mysig frukost ! Hoppas ni får en fin lördag, kramar

2017-01-14 ♥ 10:43:45
Blogg: http://oslofru.com

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se