12år imorron är det över!

Håret är färgat, naglarna är målade och jag är peppead! Imorron är det studenten och fy tusan så jag längtar! Ska bli så otroligt skönt att slippa allt som har med skola att göra nu! Det är sjukt att det faktiskt tar slut imorron, imorron är jag en stoor flicka! Imorron gäller det! Klockan 13.28 springer jag ut, och fy faaaaaan så lycklig jag lär vara! Åhh, snacka om att jag är super taggad! Klänningen, mössan, allt, allt är klart! Så SKÖNT!! :D Dock inte lika peppe över att klockan ringer vid 04.00 för att gå upp och fixa sig för att sedan ta 05.40 bussen in till stan! Vid 06.35 så är det champange frukost med klassen samt en klass till som vi ska springa ut tillsammans med och åka kortegen tillsammans med! Vi har läst svenska a+b, engelska a och matte a, relegion tillsammans med dom så vi valde då att springa ut tillsammans med dom eftersom vi bara är 7pers i klassen typ, så nu blir det några fler vilket blir mycket roligare!

Internet har iallafall krånglat ganska mycket idag och har inte kunnat skriva några inlägg, men ska försöka fixa något tidsinställt som släpps imorron under dagen någon gång. Då försöka skriva om vilken utbildning jag har gått, det är ingen ''vanlig'' utbildning om man säger så. :)

Kram på er!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Lina Sällberg

Ha en toppenbra dag!

2012-06-14 ♥ 23:06:06
Blogg: http://sallberglina.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se