Bild Bomb!

Finaste Pw och jag från igår efter ridpasset! ♥
Bilderna är tagna av min kompis Emma med hennes Iphone!

Ja jag ser ut som micheline gubben tack vare att jag har först en stickad långärmad tröja, sedan en långärmad fleeceröja med krage, en tjocktröja och sedan västen! Ja jag frös trots allt detta! Men visst är PW fin? :D Hon heter ju inte Pretty Woman för inte! ;)


Jag ser ganska liten ut här! :o

Jag har godis i mun, och Pw har godis i mun! (morot)


Jag har godis i mun, och Pw har godis i mun! (morot)

Haha! Blicken! Så som Emma sa, ser verkligen ut som ''rör inte mitt godis''


Snyggingen!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av kaffehörnan

Tur du pälsa på dig, fina ni är

2012-06-05 ♥ 09:29:44
Blogg: http://www.kaffehornan.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se