Blir knäpp!

Internet krånglar från och till och när jag skrivit ett inlägg och ska sedan spara det till utkast så stannar internet och allting försvinner! -.- Usch så irriterande! Igår kväll blev det iallafall att äta med klassen en sista gång och idag blir det att städa vardagsrummet som jag lovat mamma nu ett bra tag, samt även städa buren åt mina råttor! :) Tror det var 2veckor sedan jag bytte, och försöker byta varannan vecka ungefär åt dom :) Går ju åt lite sågspån att fylla upp nästan ett halv 240liters akvarium! ;)
Ikväll blir det att färga håret inför studenten imorgon samt fixa dom sista grejerna! SATAN så jag längtar! :D Dock inte lika peppe på att gå upp vid 04.00 imorron och ta 05.40 bussen in til stan. Men det får gå ändå! :D

Förresten? Hur ser mina inlägg ut genom bloglovin? Ser dom ut som dom ska, alltså med designen eller är det bara text och ser jätte konstigt ut? Skule vara jätte snällt om ni kunde svara på det! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se