En midsommarkväll

Igår kväll tog jag bilen till pojkvännen runt halv 7 och var där lite innen 7 och då spelade han kubb min sin mor och plastpappa så det var bara till för mig att hoppa in,. Gick väl inte sådär jätte bra till en början, Men efter ett tg så började det gå bättre för oss, och sedan gick det nedför igen och hans mor o plastpappa kastade på kungen kanske 3omgångar men missade varje gång och tillslut så lyckades vi ta övertaget och vann faktiskt! ;)
 
Efter vi spelat kubb och blivit smått sönderbitna av knotten så gick vi upp på altanen och tävlade lite, Jacob spelade olika låtar och vi skulle fortast komma på vad personen hette som sjöng och jag vann faktiskt över hans mor o plastpappa! Men det var lika, vi körde först till 15 och det stod 15, 12, 12 till slut ;) Men sedan spelade hans mamma låtar, äldre låtar och det stod typ 15 till hans plastpappa och 1, 1 till mig och jacob, gick inte sådär vidare bra! ;) Men sedan körde jag och pojken en omgång om först till 5 och då vann jag, hah! ;)
 
Efter det, klockan blev runt halv 11 så då gick vi i säng och kollade på film, Hostel blev det , äklig men bra film! Kanal 5 har ju skräck fredagar ju under sommaren, men Hostel kallar jag inte riktigt skräck film? Någon som sett den? Vad tycker du isåfall om den? :)
 
Bild: google
Idag åkte jag hem runt halv 1 och har inte gjort så mycket mer än att kollat på tv, ätit och bar tagit det lungt, varit så himla seg hela dagen och inte orkat göra så mycket mera! Just nu sitter jag fortfarande och kollar på tv, drömmer och äter vattenmelon! Så mumsigt!! :D Ikväll kommer pojkvännen hit och då blir det film mys på hög nivå! :) Kram på er fina! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se