Gårdagen!

Blev ingen uppdatering igår då jag först var i skolan en snabbis, åkte hem hämtade mamma och vi åkte till veterinären i Gamleby med Arrak som varit konstig i magen och inte kunnat bajsa. Vi fick med oss lite medicin samt ny mat och förhoppningsvis blir det bättre med det! Efter det så var jag med älsklingen hela kvällen och då blev det lite fredagsmys med film och godis! Så mycket mer gjorde vi inte mer än att jag hade hostattacker mer eller mindre hela dagen pga min nedrans förkylning som blivit lite bättre iallafall vilket är skönt! Hoppas bara det blir bättre snart för på fredag tar jag ju STUDENTEN! :D

I torsdags var ju även min sista praktik dag ever på H&M, snacka om att jag kommer sakna det underbara gänget! Men som tur är har jag ju sommarjobb där så det är skönt! :) Fick även lite presenter av dom efter att jag varit där i 3år! Om ni undrar varför jag varit där i 3år? Det är för att jag gått som Lärling på gymnasiet, med inriktning handel. Tänkte jag skulle skriva ett lite mera ingående inlägg om det senare så håll utkik! :)

Idag ska jag inte göra mer än att bara ta det lungt! Se på film och bara njuta av att inte ha några mera arbeten som ska göras! Kanske spela lite The sims, eller bara slappa framför tv. Only time will tell ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se