God morgon!

Hah, skojja med rubriken! Men jag och pojkvännen vaknade inte förens 13.45 idag ungefär. Hih (a) Men, utvilad var jag iallafall! :) Igår ju var det ju trotts allt Studenten! Berätter mer om det i ett annat inlägg! :) Kom hem ungefär vid hav 4 idag och sedan vid halv 5 körde jag ut min bror och hans flickvän ut till Yxered där dom skulle festa, ska även hämta dom inatt och köra hem dom så har deras bil här, eller brorsans bil. En stor houndai automat 4hjulsdriven, riktigt skön att köra faktiskt! :) Men men, har ätit lite nu och senare ikväll kommer pojkvännen hoppas jag! :) Nae nu ska jag kolla igenom lite bilder och skriva inlägg om gårdagen! :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se