God natt!

Nae, fy klockan är sent! Måste sova nu! Har tittat på massa bilder på min Facebook från när Aslan och Mischa var små bebisar! Gud så länge sen! Har iallafall gjort 2 tidsintsällda inlägg tills imorron, ett om hundutställningar som jag faktiskt saknar! Nu, godnatt på er! :D
Ps; Måste tacka er, har även idag slagit besöksrekordet! Igår 43unika besökare, idag 52unika(än, inte 00.00 ännu) Tack alla underbara läsare!



Tänk, Aslan blir 6år nu i Augusti, har han varit så liten? Föresten, den svarta hunden på bilden är våran gamla Groendal Skummis som vi hade i 11år, saknar den underbara gamla goa hunden nått fruktansvärt! ♥


Tänk så liten denna kille har varit, nu i Februari blev han hela 5år, sjukt! Om ni ser första bilden på honom? Sådär gör han än idag när man kommer ner, lägger upp sig och visar magen och vill att man ska klappa honom på bröstet! ♥

Såhär ser bebisarna ut idag! några år senare!

Aslan, Lynx Suncatcher född 20/8-2006

Mischa, Lynx Easter Parade, född 7/2-2007

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se