Grrr!

Ikväll har varken internet på den bärbara, sitter vid den stationära nu, eller mitt smsprogramm på mobilen funkat! Dock fick jag ordning på mobilen till slut efter att jag uppdaterat programmet, men det går segt som tusan eftersom jag saktat ner mitt internet nu eftersom jag överstigit gränsen. Men men, håller på och funderar på vad fasen jag ska packa? Ska ju på semester nästa vecka till halland med pojkvännen, mor, far och 2härliga vänner till familjen och en maaassa hundar! :) Men kul ska det bli! Ska vara där en hel vecka och vi åker på lördag och kommer hem nästa lördag!
 
Under den veckan så ska vi titta på massa fina saker, alltså lite utflykter. Gå på ullared, dock åker jag och pojkvännen en dag och mamma och pappa en dag eftersom vi har hundarna att ta hand om! :) Sedan åker väl Anita och Linda en dag, dom vi ska vara i stugan tillsammans med! :) Ja, det förståss, vi har hyrt en super mysig stuga ca 2mil ifrån ullared! :) Ska självklart visa bilder när jag kommer hem igen! :)
Men vad vi huvudsakligen åker ner för är för att vi ska gå på hund utställning jag tror det var torsdag eller fredag? Var trippel(tror jag) utställning i Tvååker. Dock ska vi inte ställa iår eftersom Mischa varit dålig, men vi ska ändå åka dit för att titta på min och pojkvännens framtida hund, Welsh Corgi Pembroke. Sedan ska mamma kolla på sin framtida ras, nämligen Bouceron(stavning?)
 
Men men imorron efter jobbet blir det stress! Kommer kanske inte hem förens runt kvart i 7 och då ska det packas klart! Det som går iallafall, bränna skivor till bilresan, skulle enligt eniro ta ca 4timmar, släppa lös råttorna så dom får springa av sig ordentligt och även skriva några blogginlägg, blir väl kortare men bara så att bloggen inte är helt tom. Är det något mer jag ska göra? Hrm, inte vad jag kommer just nu, men det är säkert något mera! :o
 
Får bli en bild på min finaste pojk ifrån förra årets träff ifrån Blekinge!
Bilden är tagen vid ättestupa, en brant på fleeeeera meter ner till vattnet! Men gud så fint det var, men det har en ganska hemsk bakgrund bakom sig!

''Ättestupa
är enligt traditionen ett brant stup där åldringar under nordisk forntid sägs ha kastat sig, eller blivit kastade, mot sin död. Enligt myten gjordes detta då den äldre blivit oförmögen att försörja sig själv eller bidra till arbetet på gården. Trots att det finns många platser utpekade i Norden som sägs ha tjänat som ättestupor, anses det inte längre troligt att de faktiskt har funnits och använts, utan snarare är det en seglivad myt.''
-Källa

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Sanna ♥

Hej, byter blogg till http://fotografponnyn.blogg.se/

Kram

2012-06-29 ♥ 10:01:35
Blogg: http://islandshastenbjork.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se