Hallå?!

Vart fasen försvann min blogg motivation? Den försvann typ när skolan försvann? Jadu jag vet inte riktigt, måste försöka komma på något att skriva om, så om ni har något ni vill veta eller läsa om, skicka ett kommentar isåfall! :)
Idag var det iallafall jobb som gällde för min del mellan 08.30-12.00 och sedan bar det av direkt hem för att hämta mamma och sedan köra henne till läkaren medans jag fixade busskort så jag slipper betala kontant varje dag jag åker till jobbet och jag inte kan ta bilen. Fixade även nya gåskor som jag var tvungen att ha! Fick 1500kr i studentpresent att köpa skor för eftersom dom jag har nu är helt uppnötta i hälen så jag får skavsår hela tiden eftersom själva plastgrejen som stadgar upp skon syns.

Men jag hittade iallafall ett par skor efter att ha testa halva affären, kändes det som. Ett par Asics blev det, riktigt härliga och stadiga. Även bra dämpning i som är bra för mina knän! Dom var på extra pris så jag hade ju lite pengar kvar så jag köpte ett par springleggings som jag länge letat efter, samt även 2 functions(stavning) tröjor som är super sköna! Så jag är super nöjd! :) Inte nog med att jag hittade massa jag behövde, fick även riktigt bra hjälp av super trevlig personal! Hon som hjälpte mig var jätte snäll och kom fram senare och frågade om jag behövde mer hjälp, hon var helt lagom frågvis, annars brukar det lätt bli att dom blir irriterande att hela tiden frågar, men ja. Jag var super nöjd med den hjälp jag fick!

Nu sitter jag här och vet liksom inte riktigt varför jag ens sitter här? Har inget direkt att skriva om man säger så. Men men, nu ska jag försöka hitta bloggmotivationen igen. Imorron är det dags för jobb igen! Samma tid som idag, 09.30-12.00, kommer så hela veckan fram till torsdag eftersom jag har lager arbete denna vecka, Helt okej! :) Nästa vecka blir det längre dagar, men pengar är pengar, och trivs man så trivs man! :D

Dålig mobil bild på dom nya skorna! Måste verkligen bli bättre att ta kort medd digital kameran, det minneskortet får ju iallafall plats i den bärbara så jag kan införa dom direkt! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Lina Sällberg

Asics är så bra ! :)

2012-06-18 ♥ 22:06:54
Blogg: http://sallberglina.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se