Hard work work!

Dagen började med att jag gick upp kl 9 typ, kunde inte sova längre, och då gick jag upp, gjorde mig i ordning och åt frukost innan jag åkte in till stan. Började inte förens vid 2 men åkte in tidigare för att fixa några saker, bl.a hämta pappas skor han beställde, åkte till Lager 157 där jag hittade en jätte fin klänning för 150kr, men när jag kom till kassan kostade den bara 100kr! :D Sedan åkte jag ner till Jami Hundsport för att kolla efter foder men hittade inte det fodret mammam skulle ha till Pumba så åkte då direkt ner till parkeringen innan jag gick till jobbet!
 
Väl på parkeringen var inte sådär jätte kul! Nästan full parkering, trång parkering, små parkeringsrutor, folk som inte kan stå i sin ruta. Tror ni jag hade problem att parkera med pappas stora Mazda? Den är ju lixom ca en halv meter längre än en vanlig bil, så hade lite problem att parkera, var att köra fram, vrida om, backa, vrida om, ja fick hålla på sådär tills jag stog någorlunda! Puuust! Sedan gick jag till H&M, jobbet alltså. Där köpte jag 1 jätte fin klänning jag hittade förra veckan, samt en fin tröja + lite senare en tröja för 50kr på rean alltså! Men som tur var hade man ju fått presentkort av bror och hans flickvän i studentpresent så kostade mig inget! Plus att jag även får rabatt när jag jobbar, inte helt fel! ;)
 
Jobbade då mellan 14.00-18.00, och fyy så slut jag var?! VRÅÅLHUNGRIG, cp ont i ryggen och helt trött i huvudet, glömde även ge en kund pengarna efter hon handlat, ja lite tankspridd? Men som tur var sa hon ju till direkt och hon blev inte sur som tur var, så det var ju skönt! :) Nu sitter jag här, ny duschad och bara slappar i soffan och kollar på Bygglov. Känns som om jag måste ta det lite lungt nu, jobb imorron igen och då mellan 09.45-17.00 hur fasen ska jag klara av det? Om jag är slut i huvudet idag efter 4 timmar, inte bra att jobba på sommarlovet, och en veckan innan jag och familjen åker på semester. Tror mitt huvud redan tagit semester?! Hur ska denna vecka sluta?
 
Fortfarande inte blogglust, men jag jobbar på det iallafall! :)
 
Dålig mobil bild på det jag köpte idag! ^^,
Pappas liiiilla Mazda

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Ebba

Frågestund ställ gärna många frågor :) länk till frågestunden
http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/june/fragestund-1.html#trackback

2012-06-27 ♥ 10:10:05
Blogg: http://ebbabieberboman.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se