Hej igen!

Var ett tag sen om man säger så! :o Så ledsen för det, men i onsdags så funkade inte internet så kollade mestadels bara på Criminal Minds avsnitt hela dagen efter jobbet. Igår så jobbade jag och väntade sedan kvar i stan på att pojkvännen skulle sluta och då åkte vi hem till honom och tog det lungt innan det bar av till stan igen för att kolla en sak! Secret! ;) Men men, sedan köpte vi pizza och åkte hem! Mys pys! :) <3
 
Idag har inte hänt så mycket, var inne i stan igen och pappa och jag har varit ute och gått med dom stora pojkarna. Även en kompis till mamma är här och stannar tills på söndag och firar midsommar, ja just! midsommar afton idag juh! :D
Ikväll blir det iallafall att åka till älsklingen för fredagsmys och ta det lungt! <3
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se