It's close!

Fy nu är det nära! Studentflaket fixat ikväll! (Han vi åker med skulle fixa björkar samt ballonger på torsdag) Visst, våran lastbil lär inte vara snyggast, men fasen vi kommer låta mest iallafall! Så nu är det iallafall fixat, imorron kväll är det middag med klassen och på fredag är det studenten! Så jääääkla skönt!! Livet leker verkligen nu! Men visst kanske inte lika kul att veta att man måste åka in till stan med 05.40 bussen för att vi ska ha champangefrukost vid 06.30. Men vafan! En gång i hela livet så man måste faktiskt offra sig ibland! Men men, det ska nog gå! Fyyy nu är det verkligen nära känner jag! Längtar så fruktansvärt mycket just nu!!

Åhh, förresten, är det någon mer som får testa på nya blogg.se? Själv har jag blivit godkänd idag märkte jag nu på kvällen när jag loggade in! Ser faktiskt riktigt bra ut faktiskt! Lite knepigt i början bara med kommentarerna, men annars så tycker jag det ser bra ut än så länge! Har ju dock bara testat det knappt 15min än så länge! ;)
En sak jag tyckte var knepigt var att ändra kategorin där inlägget ska publicerar. Hrm..
Någon som testat det längre, isåfall vad tycker du/ni om det? :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se