Jobb & skitväder

Inte gjort annat än att regna idag tycker jag?! Skit väder! Men tur att man jobbat mellan 11 och 16 idag, inne så vädret har ju inte stört mig så mycket! Mer än på vägen hem då jag knappt såg något trots högsta farten på vindrutetorkaren. Men men, när jag kom hem så var jag mer eller mindre dyngsur när jag gick till bilen efter jobbet, orkade inte knäppa regnjackan och orkade inte ta upp paraplyet så får ju skylla mig lite själv, men hoppade iallafall direkt in i min ziperall och myste lite framför tvn och bara hade det bra! :) Jag, mamma och pappa kollade först på 112-På liv och död, och sedan Criminal Minds. Mysigt med lite stunden med familjen och bara ta det lungt, passa på nu när pappa har semester. :P
 
Imorron är det jobb som gäller igen mellan 14.00 och 18.00, men har bara ett liiitet problem. Volvon är upptagen då mamma och pappa ska till läckeby med Mischa och måste ha bilen och ja, bussarna här ut på landsbygden går ju såå bra. Antingen är jag inne 09.45 eller 14.40. Ingen vidare bra förbindelse här! Men som tur är har jag en snäll pappa så jag fåt ta hans jobbarbil, dock för att han var lite tveksam till en början men ändrade sig sedan! Ska även in och hämta hans skor han beställde på Team Sportia innan jag börjar. :)
 
Inte blivit mycket bloggning idag, var menningen att detta inlägg skulle publicerats tidigare idag, men jag sparade detta som utkast och sedan när jag skulle fortsätta skriva var all text borta, men nu när jag testade igen så kom texten så publicerar det nu istället. Måste verkligen försöka bli bättre på att blogga, men så svårt när man inte har något vidare att skriva om. Men tips är alltid bra att få! :)
 
Kram på er! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se