Ny look!

Kan först och främst säga, att jag INTE klippte mig som på bilden i tidigare inlägg, skulle aldrig få för mig att klippa kort kort :P
Var ju som sagt inne i stan och klippte mig förut idag! Så skönt att bli av med det slitna håret, det behövs ju verkligen! Klippte av nästan 1dm som bara var slitet! Så nu är det kort igen, så nu måste jag lära mig att klippa mig oftare så jag kan få lååångt hår som jag vill ha! Blev även en rak lugg som jag varit sugen på nu jätte länge! Tyvär så krånglar min mobil lite så jag inte kan få in bilden. Men men, visar senare! Eller annars visar jag en bild när jag fixat det och fixat mig, vilket blir isåfall på torsdag :P

Men nu ska jag sitta här i soffan och bara tycka synd om mig själv! Förkylningen har fortfarande mig inom en järnhand, men har inte ont i öronen idag iallafall vilket är skönt! Men näsan rinner fortfarande som satan och fryser och svettas om vartannat! Vaknade imorse och det rann svett om mig, duschade igårkväll efter ridningen, men det syntes Inte imorse ska jag säga! Puss på er! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Esther

sv: hihi ja jag förstår det! Åhh tack så mycket! <3

2012-06-05 ♥ 17:59:32
Blogg: http://estherjarvling.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se