Nya blogg.se

Anmälde mig ju som sagt till att få testa nya blogg.se innan det lanserades på riktigt, själv tycker jag att det är ganska bra, gillar nya utseendet och det är lätt att förstå. Dock har jag inte testat allt ännu, som t.ex. kodmallarna och det så det vet jag inte riktigt om det är detsamma eller om det är annorlunda. Dock tycker jag det är lite knepigt att förstå detta med kommentarerna, men när man kommit in i det så funkar det. Och det tråkiga är att allting folk skriver, Om dom t.ex. trycker på enter, alltså att det hoppar ner så står det som i html koder, alltså <br />, även om man skrivit t.ex. hjärtan utan att skriva <3, alltså med hjälp utav ALT, så blir det bara siffror, inte sådär jätte kul. Vet inte om det är så just nu innan det är publicerat för alla men.

En sak till som är jobbigt är när man ska byta kategori där inlägget ska hamna, det är lätt att man glömmer det eftersom det nu ligger jämte där man skriver istället för vid publicering knappen där det var tidigare, en sak som jag stör mig på faktiskt. Och att dom inte är i alfabetsordning, lite svårt att hitta då om man har många kategorier. Men det som är bra är att det är lättare att göra tidsinställda, lite lättare att fixa än vad det var tidigare. Så ja, än så länge gillar jag trots dom små buggarna det finns just nu när det bara är ett test. Men ja, jag är nöjd än så länge! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se