On the road!

Nu sitter vi förhoppningsvis i bilen påväg! Mor o far i en bil och jag och pojkvännen i 1bil som åker efter för att hitta rätt! ;) Men men, bilresan kommer väl räknat ta kanske 3,5 timme, enligt hitta.se tror jag det var! Men vi ska även stanna mitt i för att rasta lite samt fika, sen ska väl även pojkvännen och jag byta, han orkar nämligen inte köra hela vägen! :) Om ni undrar vart alla djuren är så kan jag säga så att hundarna är ju självklart med! :) Kaninen och råttorna ska våran kusin som bor i huset jämte ta hand om, så hon kommer in och kollar till dom varje dag för att ge dom mat och ser så dom mår bra. :)
Mina galningar till råttor fick springa lösa idag i ca 2 timmar igårkväll efter jag kom hem ifrån jobbet! :) Kom hem vid 7 och släppte ut dom nästan direkt och sedan tog jag in dom i buren vid 9 ungefär! Under den tiden hann jag äta och bränna 3 skivor till bilresan. :) Pojkvännen har även en sladd så man kan koppla in mobilen i bilen direkt, så det är ju bra, han brukar inte gilla min musik smak direkt, hehe men han får trots allt överleva pojken min! ;)
 
Men men, jag önskar er alla en underbar vecka för det ska trots allt jag ha! :)
 
Bjuder på en somrig bild på mig och Cito ifrån förra sommaren! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se