Orken försvann!

Först blev det jobb i 3,5 timme som närmare sagt sprang iväg lite tyckte jag. Men men efter det blev det hem, fika, och sedan åka tillbaka in till stan, pappa skulle till tandläkaren och mamma och jag åkte till Karlsson och handlade lite små skit :P Fick även en one peice av henne, älskar verkligen dom, så härliga! Plus att denna är lite tunnare, så passar bra nu på sommaren! :) Men men, sedan åkte vi vidare till Willys för att handla, och påvägen till Maxi så hämtade vi upp pappa påvägen så han slap gå mera! :P Och sedan bar det av hemåt, plocka in varor, äta, duscha, duscha små hundarna, och nu sitter jag här halvdöd i soffan! Usch! ZZzzz Någon som har lite energi at dela med utav?
 
Imorron efter jobbet, blir bara 3 timmar imorron med så ska jag bara göra INGENTING! Både igår och idag har jag åkt tillbaka in till stan, nae imorron ska jag bara slappa och sitta och glo på tv. Måste vila upp mig lite! Sedan på torsdag ska jag stanna i stan och vänta ca 1timme tills älsklingen slutar och då blir det hemlisar! Tänkte även åka och kolla om jag hittar något för mina presentkort jag fick av min bror och hans flickvän i studentpresent! :) Tänkte faktiskt kolla ute på Lager 157, se om jag hittar något! Nae nu ska jag fortsätta kolla på Top Model All Stars och bara ta det lungt! Puss på er! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se