Seg men toppen humör!

Vaknade vid halv 8 imorse och var fruuuktansvärt trött! ZZZzzz, men det gick ändå, bara hasa sig upp, fixa sig och klä på sig innan jag tog bilen in till jobbet för att jobba från 09.45-17.00. Fy, riktigt seg i huvudet men fyy vilket bra humör jag har varit på hela dagen! Sjukt! Var länge sen jag verkligen kände jag såhär, och det känns bra! Och för att min dag skulle bli bättre så träffade jag världens snyggaste pojk inne på Maxi när jag handlade mjölk. Var ju bara tvungen att gå fram och pussa honom på kinden. Hih kan ni gissa vem det var? ;)
- Min pojkvän såklart! :D
 
Väl hemma hoppade jag i min one peice och nu sitter jag och kollar på vänner för att inte ha något bättre för mig. Har även hittat en utbildning som kanske skulle kunna passa riktigt bra! Fick tips av min brors flickvän om en distans kurs inom beteendevetenskap, och det verkar ju toppen! :D Så nu blev jag ännu gladare!!
 
Har fortfarande inte fått tillbaka min bloggmotivation, kanske blir bättre när nya blogg.se lanserats till alla, då tänkte jag nämligen fixa iordning nya designen. Har den på G men inte ordning ännu, har liksom inte haft någon ork till det. Men men, det kommer väl någon gång! :) Har ni något tips på vad som skulle kunna förbätra bloggen, tveka inte att hålla det inne. Skulle bli jätte glad om jag fick tips på vad ni gillar, inte gillar, vad ni vill läsa mera om, vad ni vill läsa mindre om, ja allt ni kommer på! :)
 
Bjuder på sötaste bilden! :)
Bild: We♥it
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se