Take it or leave it

Har inte gjort annat än att slappat idag, kollat på avsnitt av Criminal Minds och bara tagit det lungt, fixar lite med en ny design, men har ingen ork till det heller, sen blev det inte bättre när det började åska mitt i allt också. Men men, så kan det vara ibland. Tänkte iallafall vänta tills nya blogg.se är aktiverat för alla, vet inte hur lång tid det tar, men vi får se! :) Ikväll tänkte jag faktiskt ta och ställa mig på crosstrainern ett tag för att få röra på mig lite iallafall, pappa var ute och gick med vovarna imorse när pojken och jag sov, så då får jag stå där ett litet tag, orkar väl inte längre än 5min iallafall ;) Hehe
 
Har inget mer att skriva mer än att jag fortfarande inte fått tillbaka bloggmotivationen, vilket jag hoppas kommer tillbaka snart, tycker det är kul att blogga och skriva, men måste bara veta vad man ska skriva om också, det är ju där kruxet ligget! Plus att jag även drömmer och hoppas nu. Hih! :D
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av kajsa

det är så skönt att bara slappa! :D

2012-06-24 ♥ 16:51:37
Blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se