Vad är en förkylning..

.... utan näsblod och hosta? Blä, sitter nu här i soffan och tyckte jätte synd om mig själv, har verkligen knappt någon röst kvar?! Skojjar inte, min pojkvän kunde inte låta bli att skratta åt mig när han ringde nyss! Plus att jag precis suttit 15min och haft näsblod! Detta är verkligen sånt som hör till en förkylning! Men men, är iallafall super nöjd med håret! Så jäkla skönt att bli av med det slitna håret, riktigt skönt att slippa det! Nu måste jag lova mig själv att jag inte ska låta det gå 1år igen innan jag klipper mig! Får bara inte göra det!

Ikväll blir det mys med mor min! Pappa jobbar kväll denna vecka så han kommer inte förens halv 12 eller nått inatt! Men jag tror vi klarar oss ändå! Imorron blir det potatisgratäng och grillning som står på schemat på självaste nationaldagen! Plus att jag inte får glömma att gratulera min bror som fyller år imorron också! :) Men men, nu ska jag fortsätta kolla lite på tv och bara fortsätta tycka synd om mig, måste bli frisk till på torsdag då det är min sista praktikdag någonsin! Lite tråkigt faktiskt! Men som tur är ska jag ju sommarjobba där! :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se