100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
24?!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Emma

3. Hur lång är du?
Skulle gissa på kanske 175? Har inte mätt mig på hur länge som helst!.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hrm, Mr Mrs Smith tror jag.

5. Vem ringde du senast?
Pojkvän.

6. Vem ringde dig senast?
Pojkvän.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
I aint gonna tell you!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Helt klar sms, hatar att prata i telefon!
.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
30 min se kanske?.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blågröna.

12. När vaknade du i dag?
Vid kvart över 8 då klockan ringde.

13. Vilken är din favoritjulsång?
.Hrm, vet inte!

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma i soffan eller på hästryggen!.

15. Vilken plats föredrar du minst?
SKOLAN!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte en anning, barn kanske?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Monstret under sängen såklart! :'o

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hrm, verkligen att skratta?

19. Hur stor är din säng?
Dubbelsäng?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har ingen egen, men vi har både en stationär och en bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Underkläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4st

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett!

24. Vilka städer har du bott i?
Där jag bor nu, ''staden'' hah

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor, hatar att vara instängd i skor, barfota på sommaren

26. Är du social?
Kan jag inte påstå

27. Vilken är din favoritglass?
Hrm, just nu Calippo Shots

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Hrm, marrängtårta! :'D

29. Tycker du om kinamat?
Aldrig testat

30. Tycker du om kaffe?
Nae!

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy, helt klart!

32. Sover du på någon särskild sida av sängen?
Alltid längst in! Både här hemma och hos min pojkvän står sängen intill väggen, hatar att ligga längst ut!

33. Kan du spela poker?
Nae

34. Tycker du om att mysa/kela?
Helt klart!

35. Är du en beroendemänniska?
Ah

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nae, men känner folk som fyller både innan och efter, i ordning!

37. Vill du ha barn?
I framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, när jag var mindre hade jag ett eget språk! Hah.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nae

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Aldrig badat i ett hav. Men bassänger brukar ofta vara varma ^^,

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och godis (a)

42. Äger du dyrbara smycken?
Inte i pengar, men i värde för mig!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Criminal Minds och Grey's Anatomy

44. Kan du rulla med tungan?
jodå

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hrm.. Hasse tror jag!

46. Sover du med gosedjur?
Oh ja! Har typ 6 gosedjur i sängen varav en är en bamse björn som jag fått av pojkvännen. Samlar ju på gosedjur!.

47. Vad har du för ringsignal?
Hrm, bra fråga. Where them Girls at tror jag

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har nog

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en mugg

50. Flirtar du mycket?
Nae

51. Kan du byta olja på bilen?
Nae, aldrig testat så kan inte svara

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nae, peppar peppar ta i trä!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Hrm, en bok om depressioner tror jag

54. Läser du dagstidningen?
På jobbet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nae

56. Dansar du i bilen?
Ibland, om jag är på bra humör

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Öhm, P4?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Öhm, vet inte?

59. När var du i kyrkan senast?
Uhj, var läääääänge sedan! Typ flera år sen?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Sten Borg!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
jadu, bra fråga, vet faktiskt inte? 1-2 nätter kanske?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hrm, bra fråga?

63. Vad lyssnar du på just nu?
Unga läkare på tvn

64. Har du varit med i tidningen?
Ja, för länge sedan

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Öhm, vet faktiskt inte!

66. Vem såg dig naken senast?
Dom flesta kan nog veta svaret på den frågan

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Vit och röd? Eller lila? Eller blå? Vet inte x)

68. Hur imponerar man på dig?
Var dig själv! Låtsas inte att du är någon annan!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingen!

70. Har du någon piercing?
Överläppen och öronen

71. Din största vinst?
En stoooor kexchoklad kartong med MAAAAAASSSSSAAAA kexchoklad i! :D

72. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Blogg.se samt min blogg då, Bloglovin och bloggar där på, Facebook, och aftonbladet

74. Är du fåfäng?
Lite kanske

75. Ångrar du någonting du gjort?
Mmm..

76. Hur gammal är din pappa?
Gissa! :D

77. Vilket är ditt drömjobb?
Jadu, vet faktiskt inte! Ha egen ridskola kanske eller vara duuuktiiiig beteende vetare?

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Shoppa, åhh då menar jag verkligen shoppa! inte bara köpte några tröjor eller så men alltså riktigt shoppa!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katter, hundar, marsvin, chinchilla, kaniner, ökenråttor

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag dricker inte dricka med kolsyra, jag är nedstämd ca 95% av var vaken tid, jag stör mig nått enormt på folk som trycket in mat, godis och saker i munnen och äter upp allting jätte fort samt smackar...... Åhh, får rysningar! 

81. Svär du ofta?
Hah, var och varannan mening enligt min mormor! x)

82. Sverige när det är som bäst?
Vaaaaaaaarm solig dag utan ett moln på himmlen, men en sval vind så det inte är för varmt!

83. Kan du åka slalom?
Tror inte det, me har inte testat

84. Vad har du ätit i dag?
En korv?! Hallå jag har inte ätit korv på 5-6 år? Då senast jag åt det mådde jag illa i 3dagar efteråt, pannkakor och en banan!

85. Vad har du för utbildning?
Utbildning, går i 4veckor till som lärling på H&M

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ögonen tror jag. och Rumpan faktiskt! :o hih (a)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina tänder, mage och lår!

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag tar inte åt mig av kommentarer, om det inte gäller kommentarer ifrån folk som står en nära

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Jag är fruktansvärt lat och bekväm ibland

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
No one?

91. Saknar du något?
Ett liv i lycka, utan att gå och vara deprimerad hela tiden.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Det är klart! Det är ju enda chansen att man får bli bortskämd och slippa göra något?

93. Vad gör dig ledsen?
Jadu, kan var precis vad som helst nu för tiden, briser för minsta lilla

94. Vad gör dig glad?
Pojkvännen, familjen, hundarna, stallet och hästarna!

95. Har du varit gift eller förlovad?
Förlovad nu!

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba på lördag, plugga på söndag

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Jadu, svårt att komma på något direkt såhär!
.

98. Vad har du för laster?
Choklad missbrukare nummer 1!

99. Vem är din förebild?
Rolf-Göran Bengtsson och Angelica Augustsson

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Se på tv och sedan sova!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Kittie

Hahah, läste varenda fråga/svar. Tycker det är askul att läsa såna, hah ^^

2012-05-18 ♥ 18:32:43
Blogg: http://silverstein.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se