A lot of things...

Duschat, sminkat mig och nu sitter jag och målar naglarna! Sedan ska frisyren fixas, måste även hitta ett passande halsband till min klänning! Och om ni undrar vad som händer idag, så är det BAL för min del! :) Har längtat super länge! Min klänning har hängt i garderoben sedan i januari! Åhh, så skojj! Men ja så om ni undrar varför det blir dåligt med uppdatering idag så beror det på det! :)

Blev även väldigt dåligt med uppdatering igår också, var nämligen först i stan, sedan åkte jag till pojkvännen och vi åkte tillbaka in till stan och åt Subway, och sedan hem till mig! Men men, nu ska jag fixa klart resten så ni får ha det så bra idag, vi hörs imorron igen! Och då ska jag försöka fixa till hedern för jag har nu äntligen fått bilderna av min bror! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Isacs Mamma

wooow men så fin !

2012-05-26 ♥ 11:24:02
Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/
Skrivet av Lina

Hoppas du får en bra bal :)

2012-05-26 ♥ 17:11:05
Blogg: http://sallberglina.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se