Balen!

Balen igår var underbar faktiskt! :) Vi kom in till stan runt halv 3 någonting och då gick vi bort till stadsparken, sedan blev det mingel ända fram till kl 4 då någon tant pratade massa strunt och efter det var det mösspåtagning och sedan var det dags att ställa upp inför kortegen! :) Vi gick storgatan ner, över fiskartorget och bort till båtarna, där fick vi dock stå ca 30min innan vi kom med sista båten ut. Var 2båtar som gick, vi hann inte med någon av dom, var så pass mycket folk!

Väl framme runt halv 6 var det välkomstdrink, jag drack dock inte så älsklingen fick mitt glas, sedan var det mingel fram till typ kvart i 7 då det blev förrätt, någon vidrig räkgrejs, usch, den var inte god så älsklingen fick min, men han tyckte inte heller min var speciellt god, min var ju laktosfri. Sedan satt vi ungefär 1,5 timme innan vi fick förrätten. (vi satt i Cafet, man kunde sitta i cafet, stallet eller slottet) så när vi satt där och väntade på maten så kom dom ifårn slottet in och dom hade redan ätit upp. Hrm super kul! Men men, när vi väl fått maten så var det faktiskt godare än jag trodde det skulle vara. Sedan mellan varmrätten och efter rätten så gick det fortare, men det var väl bara för att vi hade bara en halvtimme att ät på innan vi skulle dansa vals.

Valsen gick sådär. Försöka trycka in ca 400pers på en liten yta, gick inte riktigt att röra på sig. Vi dansade bara en dans och sedan gick vi därifrån, gick runt lite runt på slottet och utanför och satt och pratade med hans klasskompisar fram till kvart över 11 då vi tog en taxi in till stan och sedan åkte vi därifrån, älsklingen hade ställt hans mors volvo där inne så jag fick köra hem då eftersom älsklingen druckit.  Bussen ifrån slottet skulle inte gått förens mellan 1-2 annars. Men men, innan vi åkte hem så köpte älskligen 2hamburgare var så vi fick något mer i magen innan vi väl åkte hem och sov! :)

Bjuder på 1 bild ifrån igår, kommer fler bilder när jag redigert dom, sitter vid den bärbara just nu! :)

Bilden är tagen av min pappa, kopiering anmäls direkt!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se