Bloggtorka!

Åh, nu har jag bloggtorka igen! Eller jag vet inte om man kan kalla det bloggtorka, det finns jätte mycket jag vill skriva, men när jag väl sitter framför datan och ska skriva så är det blankt! Usch, jobbigt faktiskt! Så om ni har tips på vad ni vill läsa om, skicka gärna iväg en kommentar då om vad ni vill läsa om så ska jag se om jag kan skriva ihop ett inlägg! :)

Imorron är det lokaltävling på ridklubben där jag rider så ska vara funktionär och samtidigt fotografera tänkte jag! SKa bli skojj! Det är lokal för ponny! :) Så ska kolla lite på Big Brother och sedan tänkte jag ta min onda nacke som jag fått ont i igen och vila den på huvudkudden, tror både den, mitt huvud och jag skulle behöva en god natts sömn, eller ja så mycket sömn som det kan bli. Dom senaste dagarna har jag sovit jätte dåligt! :( Men men, det är sånt man får leva med ibland!

Ha de bra alla underbara! :)

Bjuder på en bild på mig och min älskade vovve! Bilden är tagen av min bror i söndags! All kopiering anmäls utan förvarning!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Annika

Söt blogg :)

2012-05-17 ♥ 18:32:29
Blogg: http://blogofphoto.blogg.se/
Skrivet av Sandrasword - mitt liv i rosa!

Gud så fin bild! :D

2012-05-17 ♥ 20:46:37
Blogg: http://sandrasword.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se