Brainfreeze!

Ja, här pratar vi brainfreeze på riktigt! Står helt still u huvudet och jag försöker plugga psykologi! Känns inge vidare bra det här! Måste verkligen försöka ta tag i det nu! Det skulle varit inne igår! :'o Men men, ska verkligen försöka bli klar med det ikväll iallafall! Måste bli det!

Dagen i kort sammanfattning
Idag har jag iallafall inte gjort så mycket! Sovit, vaknade med världens huvudvärk, gick iallafall över rätt fort så det var skönt! Kollade på ett Criminal Minds avsnitt för att sedan gå till den stationära datan och göra en ny heder, vilket jag blev riktigt nöjd med! Sedan kollade jag på ytterliggare ett Criminal Minds avsnitt när hjärnan vek av ifrån pluggandet. Sedan blev det mat, efter maten bakade jag kladdmuffins, blev så sjukt sugen! Och nu sitter jag här och ser på tv samt försöker plugga!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av william

söt header:3

2012-05-29 ♥ 18:14:36
Blogg: http://funnyones.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se