Dagen i ord!

Klockan ringde 6.30 imorse och då var det bara att hoppa upp ur sängen för att dra sig ner och äta frukost och göra iordning sig! 7.40 tog jag bilen till skolan, hämtade älsklingen påvägen in och hade första lektionen som var psykologi! Efter den första lektionen var det att vänta till ca 10.30 då älsklingen kom och vi åkte ner till stan för att äta på Subway! Så nu för första ången i mitt liv har jag ätit på Subway! Tog en tonfisk macka och guuuud så gudomligt god den var! Tack bästa älsklingen för maten! ;) ♥

Sedan bar det av till skolan igen för att ha 2 lektioner! Relegion och Svenska B. Relegionen gjorde jag ett prov och pratade betyg! Fick reda på att jag ligger riktigt bra till i relegionen och gör jag nu sista uppgiften bra nu så kan jag höja ännu lite mer! Så why not? Hade först inte tänkt göra den uppgiften, men sedan sa han att han gärna ville att jag skulle göra den ändå. Så då blir det att göra den och förhoppningsvis höja betyget!

Svenska B så gjorde vi inte direkt något utan kom dit, pratade med han och slutade! Men bara det att slutade 2 timmar innan vi skulle ha valsträning kl 4! Super kul! (var sarkastisk!) Dansade vals några gånger och några gånger bugg, tog väl ca sådär 30min, men fyy vad varmt det blev! Ajja, nu kan vi iallafall dansa vals på lördag! Heh, älsklingen var suuper glad ska jag lova! ;)

Efter valsträningen så skyndade jag mig hem och bytte om på 5min för att sedan hoppa in i bilen igen för att åka iväg till ridningen. Hade igår skrivit att jag inte kunde rida, men ringde min ridlärare påvägen hem och sa att jag nog skulle kunna hinna hem! Och det gjorde jag! :) Skriver mer om ridningen senare ikväll! :) Ska nog kanske ta något att äta nu? Är lite hungrig, har inte ätit mer än 1 macka och sedan 15cm lång macka på subway! Så kanske borde ta något! ;)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se