Dagen i ord

Åkte imorse runt kvat 20 över 9, hämtade upp Emma på vägen och sedan bar det av till stallet för att vara funktionär på lokaltävlingen och även klubbtävlingen som var sedan! Jag stod utanför banan och tog kort, samt hjälpte till att bygga om banan när det ändrades klass. Vi hade väldigt tur med vädret ända fram tills ungefär halva klubbtävlingen varit, då började regnet komma och det vräkte ner ett tag. Så då när jag stod på banan under klubbtävlingen så fick jag ha kameran innanför västen så den inte skulle bli för blöt.

Jag kom hem ungefär vid halv 4 och då blev det att äta mat och sedan duscha, efter det var det dags att sätta igång att redigera bilder! Har än så länge bara redigerat 2 klasser av 4a, eller 5 om man räknar med klubbtävlingen. Men det ska jag försöka få tid till i helgen, kanske hinner redigera något imorron innan jag börjar jobbet imorron, jobbar mellan 12-17!

Har fortfarande lite bloggtorka så lämna gärna tips om vad man kan skriva! :)
Kommer inlägg under kvällen och morgondagen ifrån dom 2 klasserna jag än så länge har hunnit redigera! Så håll utkik! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se