Dagen

Efter att älsklingen och jag ätit frukost så stängde jag in pojken och mina galenråttor i matsalen så dom fick springa lite lösa medans jag tömde  deras bur på sågspån, damsög upp dammet som blev kvar och sedan fyllde jag på igen, men lite mer än en halv stor svart sopsäck! Ganska mycket att fylla ett stoooort akvarium på 250 liter, nej jag fyllde självklart inte upp hela, men lite mindre än halva då dom behöver väldigt mycket sågspån! :) När jag var klar med buren så tog vi och fikade lite och efter älsklingen åkte hem fick jag fixa buren åt Tuff(mammas kanin) eftersom hon är genom förkyld och inte orkade.

Idag ska jag fixa en powerpoint till en redovisning jag ska ha imorgon, ska ha redovisning i projekt arbete som jag har gjort som handlat om E-handel och handla säkert på Internet. Faktiskt väldigt intressant eftersom jag lärt mig mer om e-handel och sånt nu! :) Men ja, hela hösten hade jag tänkt att jag skulle bli klar med det super fort! Blev klar med det några dagar inna deadline! Jag och min tidsplanering!

Likadant nu, 2veckor kvar till balen och jag har fortfarande inte köpt en bh jag ska ha under balklänningen! Plus att jag måste köpa en ny foundation då min börjar ta slut, och köpa en ny mascara då den jag har nu är skit jobbig! Får lixom svarta prickar under ögonen med den, och hur snyggt är det? Plus att jag måste beställa en studentklänning! Hade ju tänkt vänta på att klänningen jag verkligen ville ha ska komma tillbaka, men eftersom dom inte vet när den kommer så har jag hittat en annan som jag också är super intresserad av! Så ska väl ta och beställa den idag tänkte jag! Och mitt största problem av allt med detta! Har lixom bara pengar till studentklänningen! Trodde ju lixom att jag hade tid på mig att fixa allt, Hah got yah! Tidsoptimist på heltid, skojjar inte!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se