God natt!

Ligger här i min ensamthet med magont! Blää! :( Ska sova nu, imorron kommer min bror, Jenny och lilla Ebbe hit innan dom åker hem igen! Och då ska jag tusen leka modell! Hah, nae men frågade om min bror hade lust att ta några bilder på mig med sin värsting kamera samt värsting objektiv! Min bror tog några mupp bilder på mig igår, blev då inge bra, svettig och äklig och på mupp humör efter att ha sprungit ut och in flera gånger när jag tvättade bilen! Bjuder på några mupp bilder!




Åhh, snyggast ever!

Mupp?!

Någorlunda normal?!

Om ni undrar varför jag har en klädtrasa framför munnen är för att det stank fan och var farligt att andas in då det var så starkt!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Alice - Bilderbyalice

sv: samma

allt bra?

2012-05-13 ♥ 09:17:03
Blogg: http://bilderbyalice.se
Skrivet av Alice - Bilderbyalice

sv: bara bra!

2012-05-13 ♥ 10:20:57
Blogg: http://bilderbyalice.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se