God natt!

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och kolla lite på tv inna jag förhoppningsvis somnar ganska fort! Imorron är det skolan, 3 lektioner plus valsträning kl 4! Så ingen ridning för mig imorron! Skit! :( Blir så arg på skolan, dom hade satt ut den informationen 2skoldaga innan? Alltså i tisdags! Hallå lite framförhållning ska man väl ändå ha? Plus att vi skulle ha ett till möte där vi skulle prata om priser och tider, alltså vad balen kostade. Bara det att balen redan är inbetald och den är på lördag? Åhh, Västerviks gymnasium kan.. ja inget jag tänker säga här?!

Tar ju iallafall bilen imorron eftersom jag inte vet när jag slutar efter valsträningenn så skulle hämta upp älsklingen på vägen til skolan så han slapp ta egen bil! ;) Han lovade även att bjuda mig på Subway, har inte ätit på Subway ännu och det har funnits i stan sen i vintras/tidig vår? Men men, efter jag kommer hem imorron blir det plugg och ska förhoppningsvis bli klar med allt! Måste fasen bli det nu! det är lite mindre än 3 veckor kvar till studenten!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Anonym

Hejhej, allt bra? :)

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-05-21 ♥ 01:38:07

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se