God natt!

Åh, nu ska jag lägga huvudet på kudden och somna, och förhoppningsvis frömma många söta drömmar, eller en enda lång! Bara jag inte drömmer om att jag köper en liten Welsh Corgi valp, blir bara så besviken när jag vaknar på morgonen! :'o Men men, längtar tills jag får pengar och tid till att köpa mig en egen liten plutt! :) Har sedan en tid tillbaka hittat en kennel som jag helt klart skulle kunna tänka mig att köpa ifrån, dom verkar ha en sund syn på pembroken, ja det är en Pembroke jag ska ha, inte en Cardigan! Pratade med en som hade pembroke förra sommaren och hon rekomenderade mig till att leta efter en kennel som satsade på hundar med lite längre ben och kortare kropp. Hennes tik på 5år hade redan fått ryggproblem då hennes var lång rygg och korta ben. Men men, än kommer jag ju inte köpa någon! :)

Imorron kommer iallafall ett inlägg upp om varför jag och min familj skaffade Borzoi, kanske lite spännande? :) Eller är det bara jag som tycker det? Nu ska jag iallfall som sagt lägga huvudet på kudden och sova, eller kanske tittar lite på Criminal Minds och lyssnar på mi snarkande hund! ;) Imorron blir det praktik! :D Tar bilen eftersom jag även ska handla lite efteråt! God natt på er! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se