God(hrm) morgon

Ja god morgon på er! Eller ja, själv mår jag inge vidare, ont i kroppen, halsen, svettas, fryser, tung i huvudet och seg som tusan. Suck! Hatar att vara förkyld! Älsklingen åkte hem för ca 10min sen, han ska hem och jobba så därför han åkte tidigt! Idag ska jag bara slöa i min ziperall och plugga lite på samhällen, ska även ta och göra en ny header till bloggen! Har en super söt bild från träningen igår som jag tänkte passar bra! :) Idag blir det iallafall grillning till middag! Åh mums! Blir äta absolut godaste grill köttet ever! Kommer inte just nu ihåg vad det heter, men det kanske kommer tillbaka till mig snart. :P

Ajja, nu ska jag se klart på förhäxad, ett riktigt bra program faktiskt! :o Sedan tänkte jag gå upp till datan uppe och fixa till headern! Åh, hoppas det blir som jag tänkt mig! Annars blir jag arg! Måste även idag lyckas klura ut vilken klänning jag vill ha, det är ju så många fina som man vill ha, men så vet man inte hur dom ser ut på heller! Suck! Men men ha en bra dag alla, jag ska försöka ha en bra dag iallafall, eller iallafall så bra det går när man är förkyld och mår skit! :(


Bild: Google, sökning förkylning

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se