Hemma idag med

Är hemma idag med, mår lite bättre men fortfarande lite feber och snorig och slemmig i halsen. Men inatt har jag iallafall kunnat sova lite mer än 2timmar vilket är skönt. Idag blir det inget mer än att kolla på Criminal Minds avsnitt, måste även plugga klart samhällen, suck! För mycket att göra på för lite tid! Det är bara 6veckor kvar i skolan?! Hallå, vart försvann denna termin? Jag förstår lixom inte? Måste ju även beställa en studentklänning! Usch får panik snart på allt! :(

Nae nu ska jag inte göra någonting förutom att slöa, ha en bra fredag alla! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av erika

Krya

2012-05-04 ♥ 11:02:03
Blogg: http://erikabenjaminssons.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se