Hemma!

Kom hem för ca 20min sen, och har hunnit ta bort sminket, borstat tänderna och pratat med älsklingen! Men fy fasen så jag mår! Igårkväll somnade jag inte förens 1 och vaknade flera gånger på natte, kanske sådär 4timmar riktig sömn? Om en det?! Och nu ligger jag här i sängen med en ond näsa pga allt snytande, huvudvärk, svettas och fryser och Feber?! Jag hatar att vara sjuk, sa jag det?! Men men, hos veterinären vet jag inte vad jag ska säga hur det gick? Diagnos okänd säger jag bara. x) Kan ta upp i ett inlägg om vad det är för problem med lilla Mischa plutten! Nu ska jag sova, mår alldeles för dåligt för att ligga här och skriva på datan.

Men men, god natt på er iallafall! :) ♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av sara

sv. Tack snälla du :D

2012-05-02 ♥ 22:39:50
Blogg: http://ussing.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se