Jäklar!

Gud vad jag har varit duktig nu i 2 dagar! Igårkväll gjorde jag klart ett religions arbete på ca 2 timmar och gjorde mig förtjänt av lite glass! Ikväll skrev jag klart samhällskunskapens sista uppgift, så nu får jag betyg i Samhäll A iställer för våran speciella samhäll som bara var på 50poäng. Detta gör nu att jag har högskolebehörighet till alla högskoleutbildningar! Jag valde att göra 4 extra uppgifter nu på gymnasiet iställer för att plugga hela Samhäll A på komvux! Ganska smart drag enligt mig sjäv! Så åter igen till att jag skrev klart den uppgiften, förhoppningsvis blir det Godkänd så han ä nöjd, så jag gjorde mig förtjänt av glass idag med!

Det som är skönt nu är att jag bara har 1 uppgift kvar? Tror bara det är psykologin kvar nu. Eller ja sen är det ju boken jag ska läsa klart så jag kan höja Svenska B betyget. Av 4a delar hade jag VG på 3, och den jag bara fick G på var den litterära delen. Så om jag ville kunde jag läsa ytterliggare en bok, svara på 3 frågor och på så sätt höja betyget! Så ja, jag valde att läsa boken! Men fyy så dålig bok, handlar om en pojke med vad jag tycker är en ganska vriden syn på livet?! Men men, har kanske läst 95sidor av 286 sidor tror jag? Men men, ska nog klara av det, läste väl sammanlagt 2timmar idag på bussen till och från praktiken!

Nu sitter jag iallafall och kollar på Grey's Anatomy med mamma, haha och det roliga med det hela är att nu 3dagar i rad har tvn typ strejkat så fort hon satt sig här inne. Först flimmrar bilden nått fruktansvärt och sedan stannar bilder eller blir helt svart. I måndags och igår satte hon sig här inne runt 9 och då trodde jag att det kunde vara fel på sändningen. Men nu när det hände samma sak men vid typ 20 i 9. Ja, kanske inte är fel på sändningarna, annars är det bara ett väldigt komiskt sammanträffande! Snacka om att vi har kul åt det här i soffan! ;)

Sedan blir det i alla fall att prata med älsklings pojken i telefon, kolla på Big Brother och sedan sova, fruktansvärt trött så jag skulle behöva sova ett antal timmar nu känner jag. Så blir nog ingen me uppdatering ikväll. Så jag får önska er alla en underbar torsdag nu! :) Kram på er! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Anonym

sv, plugga vad? :D

2012-05-23 ♥ 22:59:31
Blogg: http://swaxu.bloggplatsen.se
Skrivet av Anonym

sv; KUL ?:)

2012-05-24 ♥ 00:36:29
Blogg: http://swaxu.bloggplatsen.se
Skrivet av Sofia

Härligt :D

planer för dagen? :)

2012-05-24 ♥ 09:15:13
Blogg: http://byfia.com
Skrivet av Isacs Mamma

Jo men tack fina du !

det är fint här med! solen skiner ju:)

Så det blir att gå ut en sväng sen :)



Själv då? vad ska du hitta på ?

Kram!

2012-05-24 ♥ 09:52:49
Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se