Kvällens dressyrträning

Red finaste lilla Cito idag, eller min vita springare som jag brukar kalla honom! Gick verkligen otroligt bra! Fick ihop honom bra och han var super duktig verkligen! Till en början hade jag fruktansvärt ont i högerarms överarmsmuskel, vet ej vad det heter, men efter ett tag gick det över och jag kunde samla ihop honom mer och han var super fin! Var dock lite jobbigt att sitta ner i hans trav eftersom han tar såna stora steg så det skumpar ganska mycket om man säger så! ;)

Vi tränade väldigt mycket övergångar mellan trav och galopp idag och till slutet gick det super! Visst fattningarna gick toppen hela tiden. Men sedan övergångarna mellan galopp och trav gick sådär. Första gången vi skulle sakta av från galopp till trav tog det ett tag innan han ens började trava igen, men det blev bättre och bättre efter ett tag. Var någon gång jag tappade ''kontrollen'' i en övergång och han ''ramlade'' in i traven. Men sedan gick det bra igen! :)

Har väl inte så mycket mer att säga förutom att jag är super duper jätte nöjd! :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Anonym

sv; bra :D görs?

2012-05-21 ♥ 23:32:47
Blogg: http://swaxu.bloggplatsen.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se