Kvällens hoppträning!

Kvällens hoppträning var så sjuuukt kul! Jag skojjar verkligen inte! Hoppade bästa Sabban som jag inte hoppat på ett tag! Men gud vad kul hon tyckte det var att hoppa. Vi började att hoppa en liten sax 2gr var åt båda håll, sedan höjdens saxen något och vi hoppade den igen 2gr var åt båda håll. Sedan blev det istället ett räcke på 60cm kanske? Och vi hoppade det på en stor volt, gick verkligen super! Sabban var fint framme för skänkeln och lyssnade super bra när jag tryckte av henne och svängde! Sedan satte min ridlärare upp ett till räcke till snett jämte det andra räcket (se bilden) först hoppade vi denna lilla ''bana'' med stora runda fina svängar, för att sedan övergå till att göra mer snävare svängar, alltså omhoppningssvängar. Och detta verkligen älskade Sabban! Guud så kul hon tyckte det var!

Jag som annars brukar vilja ta det lungt och inte vilja ta snäva svängar då jag är fortfarande lite hopprädd. Min hopprädsla var som bortblåst idag! Jag var nog den som satsade värst i svängarna, och Sabban satsade lika mycket och hoppade verkligen super fint! Vi kom rätt faktiskt varenda gång, vilket inte annars brukar vara min stora sida! Men guuud vad jag verkligen längtar tills nästa klubbtävling! Om Sabban är lika duktig som hon var idag, och jag lika säker i mig själv och vågar ta snäva svängar så kanske vi skulle kunna få en bra tid! Om vi nu skulle nolla o grundomgången! :P

Bästa Orizaba! <3
Åh, btw, Sabban är faktiskt efter Robin Z! Ja Robin Z, den Robin Z! ;)
e: Robin Z u: Gazelle
ue: Kaliber



Bästa Sabban och jag på en lokaltävling sommaren 2006 lr 2007! <3 90cm Clear round!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Elin - Designar bloggar

sv: Vilken fantastisk tanke om det gick att göra så! Ditt hår är ju underbart!

2012-05-28 ♥ 21:54:08
Blogg: http://kimidori.blogg.se/
Skrivet av felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 ♥ 20:38:00
Blogg: http://fotokobran.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se