Lätt att vara efterklok!


Nu den sista tiden så har jag faktiskt kommit underfund med att det hade varit bra om man haft en USB kabel till min systemkamera. Men ja, eftersom jag aldrig använt USB kabeln eftersom vi har så vi bara kan sätta i minneskortet i datan. Men detta är ju bara på den stationära?! Och eftersom jag oftast bloggar ifrån den bärbara så skulle jag ofta kunna lägga in flera bilder OM jag inte slarvat bort min USB kabel.

Jag förstår lixom inte vart den kan vara någonstans? Jag tycker har letat överallt! Men den är lixom GONE! Den ligger inte bland alla andra grejer till kameran men den ligger inte där ändå! Jag vet att jag la ut alla grejer för något år sedan när jag skulle till Göteborg och ville inte ha med alla onödiga saker. Och efter det så är sladdarna borta och jag har lixom inte brytt mig om att leta efter dom, men ja, lätt att vara efterklok! Sen skulle man ju lixom behöva ha USB sladden när man flyttar hemifrån? Smaaaaaart Jonna.. -.- Så om någon på något mirakulöst sätt kan säga vart den ligger, tveka inte! :o


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se