Ledsen och trött


Åh så ledsen jag blir! :( Precis när jag bestämt mig för vilken klänning jag vill ha så finns den ju självklart inte kvar!! Åhhh, hoppas verkligen den kommer in igen för jag ville verkligen ha den! Fanns en till som jag gillade, men den är oxå slut. Får verkligen panik nu! :'( Kommer den inte in snart får jag väl köpa någon annan då. Så typiskt min vanliga tur när jag väl hittar något! :(

Men men, ska snart sova iallafall, ska väl kolla lite till på Big Brother och göra ett tidsinställt inlägg till morgon dagen. Men god natt på er alla underbara läsare! Några som faktiskt stannat kvar sen besöksrekordet och faktiskt läser bloggen! Super kul! Tycker ni att något på bloggen ska ändras, något som ser konstigt ut elr så, tveka inte, skicka iväg en komentar isåfall! Uppskattas! :)

Good Night!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av SARAH CARLSTEN

♛ Ha en awesome onsdag! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-02 ♥ 01:04:56
Blogg: http://sarahcarlstens.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se