Man har ju mått bättre?

Tog ca 2timmar för mig att somna igårkväll, så somnade väl runt 1 någon gång! Super kul verkligen! Plus att man vaknat från och till för att man varit täppt, slemmig i halsen och allmänt tung i kroppen! Och så fryser man och svettas hela tiden, jobbigt? Igår kväll hade jag iallafall ingen feber, lr ja, 37,8 vet inte om det räknas som feber riktigt? Usch, mår inge vidare idag heller, mår fasen sämre idag är igår! Men men, bara klä på sig och dra sig till praktiken snart! Hoppas jag mår bättre frammåt kvällen iallafall! Suck! Hatar verkligen att vara förkyld! :(


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Lisa Fager

Häftig design du har! :D

2012-05-05 ♥ 21:21:19
Blogg: http://tavlingsponni.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se