Massa nya fonts & brushes

Idag har jag faktiskt laddat ner massa fina och söta fonts och brushes till Gimp som jag har på denna data! (Har bara photoshop på den stationära, pratar just nu om den bärbara) På så sätt kommer jag kunna fixa lite sötare texter och kanske lite bättre och finare inlägg! :) Alla fonter jag laddat ner har jag laddat ner ifrån Dafont.com och alla brushes har jag laddat ner ifrån DeviantArt.com.
Så för er som har en blogg och inte har photoshop på eran data så rekomenderar jag att ladda ner Gimp! Har fått hjälp och massa tips ifrån Hofhs Gimp skola, så kolla in den så ser ni hur man laddar ner samt massa andra bra tips! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Sanna

sv; ja verkligen :)

har du haft en bra dag?

2012-05-01 ♥ 20:31:51
Blogg: http://ssannasstil.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se