Måste börja strukturera!

Måste faktiskt börja strukturera upp dom sista skolarbetena! Har 2 samhälls uppgifter att göra klart och lämna in, ett svenska B arbete, psykologi B arbete och sedan ett annat konstigt arbete! Har även fått en till uppgift so gör att jag får VG i Svenska B om jag gör den! Och det blir VG på betyget! Har VG i alla uppgifter, plus nationella skriftliga och muntliga. Men fick bara G på ett litterär uppgift vi gjorde, så nu ska jag bara läsa en bok och sedan svara på 3 frågor och förhoppnings få VG på det och sedan VG i Svenska B! :)

• Först ska jag försöka göra klart en samhällsuppgift som jag råkat säga att den nästan är klar?! Den ska jag lämna in på Fredag.
• Sedan ska jag så fort som möjligt göra klart sista uppgiften i Svenska B(bortsett från extra uppiften) och när den är klar kommer jag inte ha svenska mer=ledig!
• Nästa vecka ska jag försöka lämna in andra samhällsuppgiften samt leta reda på en lärare om en viss uppgift!'
• Har även relegionsprov nästa vecka så jag måste skriva klart instuderingsfrågorna tills dess och läsa igenom dom!
• Ska även skicka in ett arbete till Handelsspecieliceringen som varit klart ett tag!
• Psykologi B arbetet ska vara klart om 2 veckor tror jag det var, detta kommer jag försöka göra på lektionerna!
• Och sen ska jag ju läsa klart boken jag har och sedan svara på frågorna och lämna in!

Om jag nu håller detta och lämnar in det som jag nu sagt, förutom boken jag ska läsa, hinner nog inte läsa ut den på 2 veckor! Men om jag gör detta så kommer jag nog ha slappa sista 4a veckor! Skulle inte det vara skönt?! Bortsett från kanske ett till relegions prov bara, men det är inte så jobbigt! Plus att jag även inte kommer ha Svenska dom sista veckorna! Skulle inte vara helt fel att börja senare än 20 över 8 på fredagmorgonen och sluta tidigare på måndagar! Nu kör vi plugg race in i det sista! Jag ska fixa detta! :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se