Mitt beroende!

Jag har hittat mitt stora beroende! Nämligen serien Criminal minds! På sammanlagt 3dagar har jag kollat igenom 16 avsnitt av 22 av första säsongen. Första dagen såg jag 3avsnitt, andra dagen såg jag 5 lr 6. SÅ ni kan ränka ut själva hur många jag sett idag! :P Alltså dom programen är så sjukt bra så det är svårt att sluta titta! Jag lovar, det är skit svårt att sluta titta! Det går inte! Jag älskar verkligen serien!

Förövrigt så ska jag nu plugga lite på sista svenska b uppgiften. Fick lite plugg inspiration såhär på kvällen! Plus att i förra inläget skrev jag ju om den nya utbildningen jag hittat som jag skulle kunna sikta på, jag trodde ju inte jag kunde söka den, men kom nu underfund med att jag faktiskt kan söka den! Så ja, får se när/om jag söker till den! Just nu är jag så pepp på att läsa det, verkligen super sugen! Det är ju något jag hela tiden varit intresserad av och tycker fortfarande är riktigt intressant! Kanske avslöjar imorgon i ett inlägg om vad det är! Men får se vad tiden visar! ;)


Bild: Google, sökning Criminal Minds säsong 1

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se