Now I close this chapter!

Nu tar jag och stänger ytterliggare ett kapitel av mitt liv! Dagen har varit både upp och ner, mestadels ner! Suck. Men men, orkar inte vara deprimerad längre!! Men men, har skrivit 2 inlägg som kommer upp under morgon dagen, b.la. att jag ska strukturera skolarbetana som är kvar! Och ett inlägg med några bilder! Skriver fler inlägg under morgon dagen såklart! :)
Åhh, en sak till! Tycker du att min blogg verkar intressant och rolig att läsa? Så finns jag på Bloglovin så du lätt kan följa mig! Länk till hur du följer mig finns i sidomenyn! :) Jag kan även göra bloglovin byte och du är intresserad! Isåfall släng bara iväg en kommentar! :) Kram på er! ♥

Åh, måste även visa upp snyggaste bilden på mig någonsin! Hade tråkigt idag på min håltimma i skolan så laddade hem ''Aging booth'' till Android och tog sedan en gammal bild på mig och testade hur jag skulle se ut som gammal. Är jag inte söt eller vad? x) Ja, denna bild förgyllde min dag nått otroligt!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Jenny

joda! de har vi, tryck f5:P

2012-05-08 ♥ 07:08:59
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se