Ny design!

Ytterliggare en ny design, ska förhoppningsvis behålla den ett längre tag än jag gjorde med den förra! Faktiskt riktigt nöjd med denna! Tagit basen från en design och en ide ifrån en annan design och det blev riktigt fint tycker jag själv! Dock ska jag bara fixa hedern och sedan profilen! Men det ska fixas när jag får bilderna ifrån min bror, vilket jag hoppas blir snart! :) Som ni se nu är kanterna i hedern tjocka och ojämna, detta pga jag gjorde den lite snabbt i Gimp, ska fixa det bättre i Photoshop sedan! :)

Vad tycker ni om nya designen? Tryck F5 för att uppdatera sidan om den nya designen inte visas sig ännu! :)
Lämna gärna lite kritik om vad du tycker om designen! Skulle vara kul att veta! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se