Plugg för hela slanten!

Nu är det plugg som gäller för mig! Ska göra klart sista arbetet i Svenska B som handlar om minoritetesspråk, och när vi är klara med den behöver vi inte ha någon svenska mer! :D Efter det så ska jag göra klart ett samhällsarbete och sedan måste jag läsa igenom häftet till relegionsprovet vi ska ha imorgon, känns som om det är dags att läsa lite på det eftersom jag bar varit på 2 av 4 lektioner vi haft! Men men, det sk nog gå bra ändå, eller vad tror ni? :) Känns som om det är mycket plugg nu idag men Svenskan vill jag verkligen bli klar med, och samhället måste jag bli klar med eftersom jag sagt att det varit klart men glömt det hemma bara! Oups! (a)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se