Sjuuuk!

Finns det något jag hatar mer än att vara förkyld? Ja, okej det finns det, men inte just nu! Blev ingen praktik för mig idag, vaknade med feber och har typ sovit 2timmar denna natt pga jä*la förkylningen, inte kunnat andas på hela natten typ, varit så fruktansvärt täppt och när jag var och letade inatt så hittade jag ingen nässpray, så mamma fick köpa det idag när hon var i stan, men när hon kom hem hittade jag ju en gammal, men ja den var ju nästan slut så tur i oturen, plus att hon fick köpa massa ''snälla mot näsan'' papper som jag sa när jag inte kom på vad det hette!

Idag ska jag iallafall bara slöa framför datan och kollade på säsong av Criminal minds, ett av dom bästa programmen som finns för er som inte vet! ;) Åh, en sak till. Om ni är förkylda och täppta i näsan? Testa då Otrivins nässpray, jag trodde inte att det skulle funka när jag såg det på reklamen att det ska ''lossa'' nästäppan och stoppa din rinniga näsa. Trust me, den funkar! Använder mig bara av 3 spray om dagen, morgon mitt på dagen och på kvällen och det håller faktiskt vad det lovar, iallafall på mig, det är ju olika från person till person, men värt att testa det iallafall!


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Victoria

följer dig nu! blev din 8 :)

2012-05-03 ♥ 14:57:12
Blogg: http://jinxedv.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se