Slitsamt med nöjd!

Ja om ni läste inlägget innan så var ju bilen full med Asfalt efter att mamma kört genom ett asfalteringsarbete. Var ju inne på volvo och fick tipset om jag skulle köpa ett medel vilket jag gjorde. Pappa jobbade ju kväll denna vecka så jag tog saken i egna händer och gjorde rent bilen, just för att det inte skulle sätta sig fast stenhårt! Tog sammanlagt 3,5 timme och gick åt 1,5L avfettningsmedel. Den värsta sidan tog själv bara 2,5 timme och gick åt nästan 1L. Andra sidan samt bakluckan var inte lika farligt som det gick på 1 timme! :)

Ser ni vilken skillnad det blev?! :o Tog flera bilder under tidan jag behandlade bilen. Men dom kommer senare! Nu ska jag fixa iordning mig inför släktträffen vi ska ha sedan och sen blir det förhoppningsvis att jag får åka ner till Läckeby igen(hoppas inte bilen ser lika dan ut igen då) och hämta hem Mischa som legat där nere med dropp sen i torsdags! :( Det var lixom spruta på avfettningsmedel, låta det stå 15min, skölja av med högtryckstvätten sen göra om detta tills asfalten var borta!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Alice - Bilderbyalice

sv: okej ^^

ska på stan en sväng!

allt bra?

2012-05-12 ♥ 11:56:05
Blogg: http://bilderbyalice.se
Skrivet av kajsa

fin bil :)

2012-05-12 ♥ 15:50:42
Blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Skrivet av Alice - Bilderbyalice

sv: bara bra, ska du hitta på i ikväll??

2012-05-12 ♥ 16:38:27
Blogg: http://bilderbyalice.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se