Something's clearly wrong

They tell us everything's alright
And we just go along
How can we fall asleep at night?
When something's clearly wrong

Med dom orden säger jag nu godnatt, tar med mig mitt dåliga humör och gräver ner mig under täcket, är på så sjukt dåligt humör så det finns inte! Allting går mig verkligen på nerverna ikväll, vet inte vart det kommer ifrån, men men. Skriver ett inlägg som kommer upp under morgon dagen om en sak som mamma och jag pratade om förra onsdagen. Hrm, nae nu ska jag sova!

Åhh, så arg för ingenting och jag har så god lust att skriva ett långt inlägg om saker och ting, men vad fasen ska jag skriva? Så arg! Åhhh, helt utan anledning! Minsta lilla sak går mig på nerverna. Don't bitch with me, I'm pissed of right now! God natt!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se